Sidor

måndag 30 mars 2009

Ät den här! Din kanalje!


Jag är så jävla trött på alla siffror som ni pittkunder kommer fram med, psykarslen!


- Hej.
- Ett, sju, fem, nio, ett, noll.
- Mmm…
Satans skithög! Jag sa just hej ditt oförskämda orpon till människa!

Eller.

- Tjena.
- Hundrafyrtiotvå, niohundraåttio
- Argh* Mmmm(irriterad)
Ditt förbannade babianarsle må du brinna i helvetets eldar!


Ok, vi är i en porrbutik. Men det hindrar inte dig från att vara lite civiliserad. Jag, som du har märkt, har förbisett det faktum att du doftar av ett fyra veckors lik. Då kan du väll för alla multiga ting bara säga hej och vad du har för ärende. Mummel och gestikuleringar räcker helt enkelt inte!
Jag kommer på mig själv att drömma mig bort, ha-do-kens som sliter av lemmar, dropkickar utan avsats och att plocka upp kunderna i ”Razors edge”. Det vore grant det!
/Pitcher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar