Sidor

tisdag 17 mars 2009

Pills are good, sa Lloyd


      - Har ni något som, du vet, gör tjejerna kåta, att de vill, ehh, du vet?

      - Blommor, blommor och choklad menar du?

      - Haha, asså, nej, du vet, nått piller som man kan lägga i en drink?

      - Fnys* Nej, tyvärr inte(med tyvärr här menar jag, dra åt helvete era idioter).

Detta är tyvärr inget ovanligt i vår butik. Män naturligtvis, i alla åldrar men med vikten på ynglingar i gäng, kommer med den här frågan. Varje gång vill man dropkicka dem allihop till döds. Jag menar, uppenbarligen har de ingen respekt för kvinnor och att ens komma på tanken till att utföra en sådan här handling kräver ett sinne med väldigt disorienterad världsbild samt de kommer oftast med en attityd som skvallrar om en uppfostran av vilda djur. Jag försöker inte säga att jag är guds barn men jag kan med gott samvete säga att jag aldrig skulle lägga hand på en kvinna som jag inte har medgivande från. Kanske låter som jag försöker kamma hem bonus poäng, men... det gör jag inte, lita på mig.

Ghb, Rohypnol och Valium är tre substanser som används friskt. Om du får i dig detta kan du räkna med att kvällen kan sluta var som helst. Kanske hemma hos de där killarna som satt längst bort i baren och påminde om svartalver till utseendet eller hemma hos Kaj, fjättrad i hands bondage binge ”of love”, som han kanske kallar den.

Varför gör de det här kan man fråga sig? Min teori är att de tycker kvinnor är lika mycket värda som det toalettpapper de torkar sina ludna rövar med, förmodligen mindre. De skulle lika gärna kunna gå ut med en ”bubba-klubba” och klonka ner tjejer för att sedan dra hem dem i håret. Sorgligt nog kommer denna inställning förmodligen aldrig att ändras. klyscha, man kan inte lära en gammal hund att sitta stämmer in ganska bra här. Det är män som kallar tjejer för hora när de inte får gensvar på tunnelbanan, män som inte drar sig för att fyra av en lavett när tjejen med all rätt tar ton och det är män som ser kvinnor som en temporär leksak, vare sig de vill eller inte.

Dina lemmar är som gummi och lyder dig inte, ditt sinne är som dränkt i en dimma, du kan tala men dina ord går inte att tyda. Du är oförmögen att förvara dig… Omtöcknad och viljelös är du ett lätt byte. Det är så dessa våldtäktsmän tänker. Tro mig, jag vet. En gammal vän vart utsatt för dessa substanser på krogen en gång. Det är inte ett av mina bästa minnen…

 

/Pitcher

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar