Sidor

onsdag 19 maj 2010

En röv ramlar ut.


Ava Devine. En välsvarvad donna som placerar sig högt på Catchers fapplista. Åtminstone till för ett par dagar sedan då jag (i rent vetenskapligt syfte googlade hennes namn) fick se det här.  En del upp fuckat skit har man sett i sina dagar men detta är bland det hemskaste. Jag har fortfarande problem med att lägga en kabel. Tror hela tiden att jag också ska skita ut mitt eget arsel och dö på kuppen. Jag kommer bli ihåg kommen som den där sjuka snubben som set ihjäl sig. Fi fan! FI FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!

/ Catcher

7 kommentarer:

  1. Wow.. vilken veteran Ava är :)

    SvaraRadera
  2. Jag gillar hennes min. Inte speciellt förvånad utan mer lite generad över att ha sabbat scenen.

    SvaraRadera
  3. FAP FAP FAP FFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUU...

    SvaraRadera
  4. what is this I dont even

    SvaraRadera