Sidor

tisdag 10 mars 2009

Om du är snäll mot mig så är jag snäll mot dig


Det är sant! Jag och Catch må vara obarmhärtiga i ordet och heller inte så toleranta gällande förseningsavgifter men tätt under revbenen dunkar ett multigt hjärta som inte är gjort av sten. 

Därför vill vi passa på att tacka er som hälsat på oss och fått vårat lilla räknevärk att passera 500 besök. Detta är inte bara som att fylla år mellan pattar och lår, detta är dessutom episkt för vår existens och gör dessutom dagarna som fapp-betjänter lite lättare.

 

Jag säger som Oscar Wilde.”  Det bästa sättet att bli kvitt en frestelse är att falla för den.”

Fall gott folk, fall!


/Pitcher

2 kommentarer:

  1. You basterd! Jag tänkte skriva ett inlägg med den rubriken! :D

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Soz... Men gör en part II:D

    SvaraRadera