Sidor

torsdag 19 mars 2009

Du är för dålig för att vara



  • Jag tar mig upp ur min kista och sätter mig på bussen.

  • Morgonpasset inleds. Schlappus och jag äter frukost.

  • Slänger ut Gamen utan pardon.

  • Fnask+torsk lämnar butik. Suspekt tycker vi

  • Schlappus ser den japanske dansken lämna butiken och drar en suck av lättnad.

  • Dassbesök samt ett "litet" bloss.

  • Fixa med returer och andra filmrelaterade saker.

  • Japanske dansken ringer och ställer massa skumma frågor.

Tag nu punkterna 2,3,4,5 och 6, repetera och blanda så har ni vår dag i ett nötskal. Ni kanske måste byta ut små fragment, men vid en kvick anblick så ser den i så stora drag. Japanen kan bytas ut mot andra temporära Jared Leto brorsor och bidra till mer än en enstaka certifierad dunder-idiot som bara vill ställa till det för personalen.


En annan broder var inne igår kväll också och ville byta sin använda potenspump. Det fick han naturligtvis inte till hans förvåning... konstigt va?!



/Pitcher


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar