Sidor

onsdag 1 april 2009

Kungligt besök.


Oj oj oj, idag har vi fått kungligt besök här i butiken. Ingen mindre än självaste Gustav Vasa har varit här. Han åkte in på ett par skidor, knäppte av sig, ställde ifrån sig ryggsäcken gjord av älgskinn och stegade fram till kassan. Pitcher, ett av Vasas största fan och en jävla rövslickare tog genast hand om honom. Värre lissmande har jag då aldrig sätt maken till. Kammade skägget, sög penis och bjöd på kaffe.


Efter allt detta äcklande kom näste idiot fram. Catcher, mannen med världens minsta snopp och hjärna. Han var som vanligt efterbliven och hade glömt att ta på sig byxorna. Vasa slängde upp han på disken och knullade honom obönhörligt i ca 15 minuter. Sedan sprutade han honom i plytet och frågade vart Scat-rullarna fanns. Han sprang dit och rev ner alla fodral. Sedan kom han tillbaka till kassan och dödade de båda idioterna. Efter detta drog han av sig sina byxor och sket de båda liken i munnen. Jag var så snygg så han gav mig en miljon och en pommac.

Slutet gott, allting gott!


/ MacGyver

5 kommentarer:

  1. Idiot, vem fan skulle tro på det här?

    SvaraRadera
  2. Just det Mac, vem skulle någonsin tro på det din turdnugget!

    SvaraRadera
  3. Är det ett aprilskämt? Funkar inte så bra när personen i fråga är död...

    Jag tror personligen att Catcher gillade det. :)

    SvaraRadera
  4. Ja men herre gud vad hemskt! Vilken förlust, hörde ryktesvägen att Pitcher var hängd som en häst... /snyft

    SvaraRadera
  5. Jag gillade det inte alls! btw är Pitcher hängd som en myra om ni undrade.

    SvaraRadera