Sidor

onsdag 8 april 2009

Att smeka en flundra.


Idag hände det inte ett skit på jobbet. Det var öde som i en öken och runkisarna gick att räkna på handen. Jag och McKvack höll vakt bakom kassan och spejade efter pederasten och barnrumpknullaren ”Geezer”.

Geezer är en liten man med en fiskarhatt, krycka och en ålder av ungerför 150, ge och ta ett par år. Gubb-fan ifråga brukar smyga runt och leta efter folk att snoppfäktas med. Det han inte vet är att han är långsam som en snigel. Det tar runt 1 minut för honom att röra sig 2 meter. I hans egen fantasi springer han runt som en iller i affären utan att vi får tag i honom. I själva verket hinner vi gå på lunch och komma tillbaka under tiden då han försöker ta sig mellan två hyllor eller kabiner.

Jag slängde ut fanskapet för ett par dagar sedan och under tiden passade han på att komma med diverse otrevliga förslag. Han undrade om jag var gay. Jag sa nej. Han frågade då om jag ville göra något med honom. Jag sa nej och bad honom gå. Han frågade då om jag tänkte slänga ut honom. Jag svarade att så var fallet. Han frågar genast om inte jag eller någon annan i personalen ville följa med in på bion. Jag sa nej och pekade på dörren.

Tre timmar senare när han gått de 20 metrarna som leder fram till dörren och vacklat ut på gatan, ringde det i telefonen. Det var Josef Fritzl som undrade om han bäste vän och tillika hjärndöda pedofil-kollega Geezer hade varit förbi. Jag sa nej. Fritzl undrade om inte jag ville komma och mysa med honom i fängelset. Jag la på luren.

/ Catcher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar