Sidor

måndag 20 april 2009

Ultramodern trekamp

Episka händelser är episka.





Något som jag inte kunde föreställa mig, inte ens i min vildaste fantasi har ägt rum i porrbutikens historia. Nej, jag har inte haft en fyrkant med tre heta tyskar... Men, detta är minst lika upphetsande.

Samtliga medarbetare släpptes ut ur källaren för att på sena fredagsaftonen äta en bit mat o smiska en bit skinka. Väl ute i den friska kvällsluften styrde vi kosan mot Ballbreaker.

Vi drack den moderna versionen av mjöd och smörjde våra krås likt skeppsbrutna traffickingoffer. Vi visste alla att detta bara var en dröm och vilken sekund som helst kunde man vakna upp. Efter provianten var det dags för Team Schlappus att öppna upp en burk.

Ni vet vilka ni är när jag säger, - Vi kom, vi såg, vi segrade.


Ps. Det var ingen dröm. Jag sågade av mig pitten för att se... /cry


/Pitcher

1 kommentar:

  1. Vart fick du tag i sågen?
    Det måste ha varit i en butik för myror.

    SvaraRadera