Sidor

tisdag 7 april 2009

Lost und rotten! Men jag lovar jag ska köra den i botten.

Ovan kan ni som har tid iaf skåda ett fint fruntimmer som kan hjälpa er på traven.

Hej alla multiga fantaster.

Som ni kanske har märkt så har uppdateringarna från mitt mörka inre trappats ner en smula. Detta har med att göra att jag är så jäkla hängd, det är inte alltid en dans på rosor kan jag säga. Flickorna står på rad och vill bara kela med den och gubbarna vill att jag bränner på kärringen under deras stolta uppsyn. Skriverierna har dessutom tagit en törn av att jag jobbar som satan och får väldigt lite tid över till... allt. Även präktiga fap-sessioner a lá Mr Miyagi.

Lovar dock mina högerhands-praktiserande lärjungar att inom kort kommer jag att spruddla med meggstoff som kommer att få er att vilja hångla upp en varg i brygga eller dylikt.

Mot duschen! Snart ska jag träffa SM, mitt hjärtas dam, kanske kan hon om någon väcka en lam:)

/Pitcher

1 kommentar: