Sidor

tisdag 21 april 2009

The Pitcher and Catcher show! Del CCCXLII



     -       Ändtarm!

     -       Wat?!

     -       Ja, jag har fått njuren genomstekt av en 

          jävla laserstråle bland annat!

     -       Ok.

     -       Ok?! Din sate! Lite medlidande skulle 

          vara på sin plats efter allt vi varit med om…

     -       Ok.

     -       Jag menar, jag klöv ju faktiskt Vuxna Emil i två.

       Han var på god väg att våldta dig med sin hängselförsedda jätte-robot penis!

     -       Då ska vi se… ok!

     -       Watever! Låt oss avsluta det här på ett storslaget vis.

ARGHHHH! De båda urtömde sina sista kraftreserver och kom på fötter. Vad duon blickade ut över var en hord av Högerianer, ultra moderna Högerianer. De var bestyckade med allehanda illasinnade laserkanoner och materialiserings bomber. De var rejält arga över alla de strider de förlorat och krävde hämnd, de krävde blod. Något de två inte planerat på att ge dem. Tio minuter senare och cirka två tiondelar av Högerianerna var fortfarande vid liv, dessutom hade de en Faptrap-tank i sin ägo. Faptrap-tanken svängde och krängde där den svävade i sitt ställe, tre decimeter över ytan. PIOOOO! Lät det när den avlossade den laddning med joner som byggts upp i dess inre. Som tur var missade den rejält.

     -       Satan lille Kattj! Du får vara mer försiktig annars

          kanske du får ett extra rövhål.

     -       Kanske det, men jag är inget som du!

     -       Hohoho! Du är rolig du. Du skulle ju kunna 

          tjäna pengar på din vitsighet… NOT!

     -       Mmmhmm. Skit ner dig!

Nu var de bara två hot kvar. Faptrappen och han… Blängo Syltius. Syltius var en ättling till Blängo Saurosa och besatte den fulla repertoaren av stirrtekniker som fasades av många. Han sträckte ut tungan och laddade för en ”ögat av skrotumexplosion”. Syltius missade med en hårsmån men hade i samma stund undgått de båda kämparna som agerat i det tysta. Pittger damp ner, efter att varit luftburen, med knät i bröstet på Syltius så samtliga revben trycktes ut genom ryggen. Kattjer hade i samma ögonblick som hans vapendragare hoppat, skjutit iväg det största orpon hans bella tillät. Det borrade sig in hans fiendes öra, för att sedan fortsätta ut genom nyckelbenet. Syltius var besegrad. PIOOOO!!! Faptrappen! SLUT! Skrek någon i bakgrunden då åbäket mosades ihop till intet. Det var Haruso, Faperiernas skyddshelgon.

 

     -       Bläng-Jocke är fan stendöd! Hahaha, vi gjorde det… igen!

     -       Mmm. Det är bara det att jag blev träffad i skrevet 

          av den där jon kanonen. Jag är rökt! Sallad!  

         Syltius fick in ett paralyseringsstirr i samma sekund som jag blev träffad.

     -       Ok…

     -      

Pittger avled och Kattjer begav sig efter detta med hans kvarlevor till Fapholm. Efter den hårda tid i rikets tjänst som Faper-ranger fick han äntligen vila.

Den kvarlevande halvan av duon kämpar fortfarande kvar och viker aldrig från rättvisans långa stig. Många äventyr och frestelser ligger framför vår myrpitts-smekande vän.

 

I och med detta tar jag farväl som högerhands betjänt. Jag kommer fortsätta blogga, men jag låter Catcher och förhoppningsvis de andra att stå för pop-runkens färska nyheter. Jag avtjänade min sista dag i måndags.


/Pitcher

2 kommentarer: