Sidor

måndag 13 april 2009

Ch-ch-ch-changes!


Det kom in ett helskönt par idag. Tjejen var väldigt vacker och killen var öppenhjärtad, de båda skapade en symbios av lättsamhet. För en sekund så virvlade jag iväg på ett litet moln av erotik och drömmde mig bort. Visioner av glada flickor, hjärtliga par och odörfria kunder fortplantade sig i mina hjärnceller. Vi skämtade och skrattade, det fanns inga problem i världen. Sen ser jag Sjukhusmannen i ögonvrån och slits mot min vilja tillbaks till verkligheten.

Tänk er själva en vecka utan dubbel features a lá emo Stinkovic light, ja mongot kommer in två gånger dagligen i butiken.

Kom till oss par, flickor och pojkar, gör våra liv drägligare och hela porrbutiken mer mainstream. Decimera runkisarna och vi skall lyckas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar