Sidor

torsdag 16 april 2009

Blommor och sumoföda


Jag ljuger väldigt lite när jag skjuter stolen bakom mig, ställer mig upp och klappar mina händer. Jag säger bravo och liksom min vapendragare, Catcher Cocksnatcher blir jag djupt rörd när jag ser att vi har fått en broder i skrivandets ädla konst. Vi vet ju alla att pennan kan vara mäktigare än svärdet och det är just därför det är så viktigt att en machete dodgande fullmåns legend trätt fram för att axla rollen som både mentor och arvtagande skribent i fältet. 

Detta är inte bara ros utan jag vill passa på att risa vår lille Smeágol-kopia Catch, som lyckats fastna med tasken i brevlådan än en gång. Veckans fråga är på tok för lätt. Kapten SS mailade svaret till mig och det är bara creepy. Skärpning! Annars blir det koladrake på Vrid vrid+rooars vis.

 

/Pitcher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar