Sidor

lördag 4 april 2009

Vi lever och frodas.


Jepp, vi har inte trillat av pinn, även om man skulle kunna tro det.
Vi lovar att det snart blir mer liv i lådan men för att underhålla er tänkte jag berätta om "Fängelse-mannen".

En ny bekantskap som tydligen ska ha ha ringt till affären idag, och bett oss att lägga undan de två sista porrtidningarna som vi har kvar. Han har lämnat namnet på en snubbe som ska komma och hämta dem åt honom. Lagom skumt och väldigt underhållande, som alltid i butiken.

De stod kvar när jag och Pitcher slutade, så med lite tur kommer kuriren in imorgon. Då ska jag le med alla mina tänder. Det kommer bli som målvakten.

Vi vill även passa på att be om ursäkt för MacGyvers dåliga april-skämt. Han är nu degraderad till förste städ-usling och kommer få stryk av vår chef under veckan som kommer.

/ Catcher

3 kommentarer:

  1. vem e den som bloggar? vafför dom filmena inte inskrivna? ni inte gå på lunch ni ska jobba!

    hmm... rumpa kliar, vem e den som ska klia åt mig. var e den pitcher?

    SvaraRadera
  2. Hmmm.. ett klart fall för Wyatt Earp.

    SvaraRadera