Sidor

torsdag 16 april 2009

Uti ändan in

Goddag, här kommer ett gästspel från en nattlig riddare.

Under de nattliga timmarna har det fallit på min lott(eller snarare bad jag om det) att se till så att våra skåp med diverse erotiska leksaker inte gapar tomma. Vanligvis ett habilt och avstressande arbete för en pedant som mig. Men vad händer inte inatt, eller snarare vad finner jag inte i natt. Jo, att någon skvätt sin mjölke på ett, av mig nyligen rengjort, skåpsfönster. Nu kan jag i och för sig förstå att tanken på att stoppa upp trubbiga saker i rumpan kan vara nog så upphetsande, men någon form av hyfs kan man väl ändå få ta och kräva trots att vi befinner oss i en syndens boning.

Tur då att vi av MacGyver har ett speciellt framtaget fönsterputs för just manlig säd.

Eder Lancelot

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar