Sidor

torsdag 18 juni 2009

Vi kan lyfta om du vill.


Idag var det inte mycket att göra i butiken till en början. Larusso snackade lite med cheferna och fick igenom ett förslag till hur vi skulle kunna sälja mer saker. Nu har vi tre olika kampanjer:

1. Billiga minivibratorer – dessa säljer vi framme i kassan för 10 kronor styck. Bra drag är det i dem om du frågar mig.

2. Glidmedel – säljs också framme i kassan. Köp 2 för 100 kronor. Silikon/Vattenbaserat, bara att välja själv. Bra märken, Pjur och Xman om jag inte tar fel.

3. Köp leksaker för över 1000 kronor – få valfritt glidmedel till halva priset. Bra deal då du kan välja på bl.a. Pjur, Boy Butter och Liquid Silk.

Jag fick göra fina skyltar och lappar som Larusso sedan klistrade upp i hela affären. Nu hoppas vi på att folk kommer köpa prylar som galningar så vi alla kan få varsin Ferrari i julklapp.

Efter detta lyckades en gubbe, efter att noga ha synat ett hyresavtal, skriva under bredvid lappen istället för på den. Det var som katten.

Dagen avslutades med ett komplett mongo som skröt om att han jobbade på Tv3 eller något i den stilen. Lagom efterbliven och skittråkig, jag antar att han dock anser sig själv vara det roligaste som finns. Där stod han med en attityd, som alla fula människor alltid gör, och försökte imponera på sin egen multigpung. Jag roade mig med att skratta inombords då personen i fråga var ful som stryk. Han ser ut som Gollum. Han har även en väldig ölmage lik den Smörbönan är i besittning av. En bild av Grinchen poppade just upp i mitt huvud. Förbannade jävla fugly piece of shit r-tard, säg upp dig och börja motionera istället!

/ Catcher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar