Sidor

söndag 14 juni 2009

Ett osexigt experiment


Celibat är när man lever utan sex. Inget nuppa eller fappa. Allt i herrens namn eller någon annan fånig anledning. Den enda sex man får är när man drömmer snusk och får utlösning när man sover.

Det finns en fantastikst bra film om detta, 40 Days & 40 Nights med Josh Hartnett. En given favorit i Catchers filmhylla samt även inspirationskälla till ett vad som jag ingick med en polare för bra många år sedan.

Filmen handlar om en snubbe som ska klara 40 dagar utan alla former av sex. Efter ett tag är han helt förstörd. Jag och en kompis satt och diskuterade filmen och kom fram till att han borde fått utlösning den naturliga vägen efter typ en vecka eller något i den stilen. Man borde inte klara 40 dagar utan att det händer något. Efter lite tjafs fram och tillbaka kom vi fram till att det var jag som skulle bevisa att det gick att hålla sig från sex i 40 dagar. Det blev mest rättvist så eftersom kompisen hade en ny flickvän och jag inte hade något annat än Lena Handén.

Vi hade nöjet att bo ihop, kamraten, hans flickvän och jag. Nu i efterhand är jag inte säker på om vi berättade om vadet för henne, men det är mycket möjligt. Jag kommer inte heller ihåg vad vi slog vad om, men hem for vi och mitt fapmaterial gömdes undan i ett skåp som låstes och kompisen slängde iväg nyckeln.

Det var faktiskt inga problem att inte sexa sig alls. Så länge jag hade något att göra när jag inte jobbade så fungerade det. Alla snusktankar slog man av och efter en knackig start, de första dagarna var värst, rullade det på bra. Kompisen trodde inte sina ögon och vred sina händer av ilska. Jag var skitstolt och vaknade som vanligt dag 27. Klädde på mig och kilade till jobbet, på hamburger-syltan McDonald’s. Jag skulle gå i lobbyn hela kvällen. Plötsligt såg jag en mamma sitta vid ett bord. Hon gav mig en fuktig blick. Jag kollade generat åt sidan och där stod en tjej i kön och väntade. Hon hade ingen tröja på sig. Plötsligt var alla kvinnor nakna och ville inget annat än att ligga med mig. Ni som har sett filmen känner nog igen scenen. Jag gick dubbelvikt hela kvällen, smög längs väggarna och spenderade så mycket tid som det bara gick i soprummet. Det var outhärdligt och senare den natten var det klippt. Det blev bara 28 dagar och experimentet var över.

Sedan levde jag lycklig i alla mina dagar och fappade som en tok.

/ Catcher

3 kommentarer:

  1. Du är ju slut! Måste testa det där.

    SvaraRadera
  2. Slår du 40 dagar så blir jag imponerad.

    SvaraRadera
  3. Inget fappande ens'?!

    SvaraRadera