Sidor

måndag 22 juni 2009

På långa resor utan slut.


När jag ändå håller på, så tänkte jag berätta lite om vår dag. Jag fick äran att jobba med Legion, som inte var direkt överlycklig över att återigen få stå nere bland runkisarna. Han har annars ett glassigt kontorskneg långt ifrån allt vad listor, visningar och penissmekare heter.

Legion pussade på sina hyllor och jag stod i kassan. Som jag skrev innan var det ganska trist så jag började funder lite på vår Hall of Fame och kom då på en glad gubbe vi inte har skrivit om ännu.

Mina damer och herrar, låt mig presentera Isabella-mannen. Personen skrev in sig lite grann då han skulle hyra en film med någon Isabella, en skådis han hyser stora känslor för. Gammal, lat och äcklig, krävde han att vi skulle leta upp filmen åt honom samtidigt som han gav oss fuktiga gubb-blickar och smekte sin falukorv. Obehagligt var förnamnet men inte riktigt Hall of Fame-material.

Skam den som ger sig, sa snuskgubben till sig själv och återvände till butiken ett par veckor senare. Denna gång betedde han sig lika illa och skrämde slag på oss allihop, då vi var helt övertygade om att han tänkte smeka oss mot vår vilja. Isabella-mannen är den typ av människa som inte skulle tveka att döda dig bara för att sedan knulla ditt lik tills det kallnat. Denna gång släppte han lös sin helvetesfantasi och krävde mer bajsfilmer till folket, försökte få en av sina misslyckade kompisar fri från den stående portningen han hade ådragit sig, samt ville hela tiden att någon skulle följa med honom runt i affären. Vi grät av skräck och hoppades att han inte skulle bajsa på golvet eller slita loss sitt pubishår och kasta det på oss. Som tur var lämnade han affären till slut och fick en given plats i Hall of Fame.

/ Catcher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar