Sidor

tisdag 23 juni 2009

Små ballonger och rosa skum.


Igår var kycklinghårs-mannen inne i butiken. Det var lika roligt som senast han var där. Hur gör han med frisyren sin, kan man ju undra.

Pitcher ringde och berättade att allt stod bra till med honom och hans kära fru. Det var skönt att höra för Blängsyltan var inne i affären för ett par dagar sedan och letade efter honom. Den satans tokdåren vet man ju aldrig vad han kan ta sig till.

Efter detta hittade jag en lapp i en påse med returer. Nyfiken som jag är läste jag den och gissa om jag blev förvånad. Det var en annons om ett fnask som erbjöd sina tjänster. Tina hette hon och för bara 2 lax fick du göka i en timme. Dock inga män under 40. Det beror nog på att kärringen själv var ungefär så gammal. På lappen hade nabben skrivit hennes adress. Catcher säger EPIC FAIL! Odiskret gubbe är odiskret.

/ Catcher

1 kommentar:

  1. Fan, varför hittade jag ingen sådan lapp när jag provjobbade. :)

    Anders

    SvaraRadera