Sidor

torsdag 11 juni 2009

Byxorna jag bär.


Jag gillar jeans. Det är skönt och ser skapligt snyggt ut. De brukar även hålla vissa saker på plats. De ultimata jeansen är sköna att bära, snygga att titta på och inte allt för åtsittande.

Något jag har svårt för är när karlar går runt i för tighta jeans. Varför? Jo, därför att jeans på tjejer sitter bättre och damer har ingen multigpung som ska få plats i brallorna. Det har män. Därför är det mitt öga smärtsamt att se vuxna män med slickade byxor och en ihopmosad pung. Catcher säger usch!

Byxor av det mjukare slaget är skönt att ha på sig men inte lika fördelaktigt. Hemma vandrar jag alltid runt i mina mysbyxor och världen är så skön. Dessvärre döljer de inte en bånge, utan då får man antigen gå dubbelvikt eller tejpa fast penis längs benet. Dessa byxor är mycket populära bland vår kundkrets men inte fan går de dubbelvikta. De står istället alltid med en hand i fickan och jag lovar att det inte är för att de letar efter småmynt. Catcher säger usch!

Usch!

/ Catcher


1 kommentar: