Sidor

söndag 6 december 2009

Nouveau Riche


Förra veckan täckte jag upp för El Gringo, när han gjorde ett studiebesök i liberalernas huvudstad, och hjälpte då en rysk flicka att köpa en liten "present" till sin vännina. Den "presenten" verkade ha gett mersmak. För igår natt gjordes det ett återbesök i butiken.


Så varför tar jag då upp detta? Flickor är ju faktiskt inget ovanligt i butiken. Nej, visst inte. Vi träffar flera av det motsatta könet varje arbetspass, men de ser oftast ut som en babusjka och behöver nog utöva sina väldokumenterade kunskaper i fellatio rätt många gånger för att ha råd med vad denna flicka, med ett yttre närmare Enriques flickvän än en kefir drickandes Olga, spenderade på lustförhöjande medel och dubbeldongar.


Nu ska jag inte dra det här till mellanstadieförälskelsenivå. Men nog fick denna ryska det att pirra till lite i det ridderliga skrevet. Kallsvettades iofs lite även vid hennes första besök, men då dog attraktionen av att doften av dålig hygien tog sig igenom Chanelditon och mina fördomar om nyrika ryssars oförmåga att använda rikedomen stilfullt förstärktes. Dusch före Prada resonerar jag. Igår natt var det dock Norman som fick stå till tjänst med demonstrering och förklaring över sortimentet. Jag själv satt på behörigt avstånd, för min känsliga näsa, och tog emot de förstulna blickar jag troligen inbillade mig kom österifrån.


Men det skiter jag i. Summan hon gladeligen hostade upp gjorde att blickarna får ha varit av förakt eller inte existerat alls. Plats, någonstanns mellan Bree Olsen i MeatMyAss 3 och BeautifulLiar videon, gjorde jag ändå i min Fappbank.
/Lancelot

1 kommentar:

  1. Troligen har Gringo en bättre översättning av tankebubblan i bilden, men jag gissar att det betyder något i stil med "Hur ska jag använda denna".

    SvaraRadera