Sidor

torsdag 31 december 2009

En rolig dag.


Idag har det varit slitigt. Jag och Gringo fick knappt pusta ut en enda gång. Dock så har vi lite roligt att rapportera.

Larusso fick stifta bekantskap med en snubbe från Västervik. De hade tydligen tagit SM-guld i Speedway 2005. Mycket intressant.

Sedan fick vi se ett fyllo i pjäxor. Sådana som man åker längdskidor i.

Jag lyckades med bedriften att sälja en TENGA till en kund som just skulle betala en Miss Softie. Detta hände efter att Brandy hade påpekat att jag borde sälja en TENGA till kunden som just skulle betala en Miss Softie. Hur vida det var mitt vackra anlete eller Brandys charm som fick honom att ändra sig låter vi vara osagt.

Jag och Gringo försökte komma på var som hade hänt inom porrens stora värld under året som gått. Att Gianna fick en buss parkerad i det andra garaget var det enda vi kunde komma på. Vi funderade lite mer och gjorde sedan varsin lista och satte oss för att fappa i varsin kabin. I kör sa vi: ”De här filmerna, i den ordningen”.

/ Catcher

2 kommentarer:

  1. Haha, va kul, grattis! Sa kunden inte emot då?
    /Brandy

    SvaraRadera
  2. Han tog en softie och en tenga för att jämföra. :)

    SvaraRadera