Sidor

måndag 7 december 2009

Goder fappton


Att höra folk prata i mobilen brukar vara en upplevelse. Mycket personliga saker kan slinka ur folk innan de inser att andra kan höra dem. Dock så brukar det finnas en gräns för hur intima detaljer de delger sina vänner. Vilken tur för oss i butiken att så fort folk kliver innan för dörren släpper de alla hämningar. Vad skulle jag göra utan alla läckra beskrivningar av folks sexliv? Leva lycklig förmodligen.

Ta den spinkiga gubben och den tjocka gumman som kom in för att köpa latexkläder. Detta för att han gillade att spruta på en rumpa som såg ut som om den var inpackad i plast. Frun log och sa att hon kände sig sexig och undergiven. Min hörsel tog semester.
Eller den enerverande killen som alltid talar om hur storleken på sin dragg. I varenda mening. Varför tror jag att han ljuger och vem fan ljuger han för, han är uppenbart hetero och det finns inga kvinnor i affären?

Det senaste jag hörde som fick nackhåret att resa sig på mig och kväljningarna att dugga tätt, var när en hårt alkoholiserad man och hans lika packade fru glatt lärde mig allt om deras vila lekar. Det var tydligen dirty talk som de båda gick igång på och sedan poppade de i en rulle och gav sig hän. Nu skulle en piska inhandlas tillsammans med ett par läckra underkläder i ärtiga färger. Mannen förklarade att denna gång skulle akten avslutas med en creampie i frugans nypiskade bakdel. Kvinnan strålade och berömde idén. Jag dog lite inombords.

/ Catcher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar