Sidor

torsdag 17 december 2009

Tre fapparkaksgubbar

Idag hade jag ett spännande telefonsamtal med en mindre framgångsrik affärsman:

*det ringer*

- Porrbutiken.
- Har ni massageolja?
- Japp, både med och utan smak.
- Hur länge är det öppet?
- Alltid.
- Hur länge har ni öppet?
- Vi har alltid öppet, dygnet runt alltså.
- Ni har massage?
- Ja, både oljor och glidmedel.
- En timme.
- En timme vad?
- Jag vill ha timme.
- Timme? Är det något märke eller?
- Massage.
- Ja, du ville ha massageolja. Heter den Timme?
- Jag massage. En timme.
- Vill du ha massage i en timme?!
- Ja. Vad kosta?
- Ehhh… vi är en affär, vi ger ingen massage. Det är inte vidare lagligt det du förmodligen tänker på heller.
- Kanske 50.
- Du har nog ringt fel, vi säljer saker här. Vi ger inte massage.
- Nej. Jag komma en timme. Ger massage.
- Vadå?! Vill du komma hit och ge massage i en timme!?!
- Ja. Kosta 50 kronor.
- Okej, det låter ju bra. Om du vill det så, men jag tror inte att någon vill ha det av dig.
- Billigt. Jag massera tjejer en timme.
- Ha ha, det finns inga tjejer här. Bara gamla gubbar.
- Inga tjejer?
- Nej, tyvärr. Men du är välkommen hit, jag tänker inte stoppa dig.
- Inte bra. Ingen tjej.
- Nä… okej.
- Jag provar och ringer senare, då kanske finns tjejer.
- Det kommer det nog inte att finnas men du kan ju alltid försöka.
- Okej, hej då.
- Hej då.

/ Catcher

1 kommentar: