Sidor

onsdag 23 december 2009

Räven fappar över isen


Snart julafton och vad passar bättre än att spendera en stund i Porrbutikens rimstiga? (när jag en halvtimme senare läser igenom rimmen inser jag att de är skit men har inget annat att skriva så det blir inte bättre än så här). Håll till godo!

En dildo
Denna saken, kan du ha i baken.

En porrfilm
Något att titta på, när penis ska stå.

En låda med tecknad porr från Trimax
Skämta inte, jag tror du trollar. Det är billigt, bara 2 US dollar.

Nummer 1
Lyssna nu ditt jävla feto, jag vet att du är bror med Leto. Lär dig använda en vanlig dusch, och ta runt huset sen en rush. Då slipper jag din feta buk, och din mögliga gamla kuk.

Fridolf
Men ditt jävla cp-barn, har du halsen full med garn? Hosta inte som ett pittars nylle, köp en näsduk utav ylle.

En mössa till Snitchen
Du som ej är riktigt snut, här får du en vacker strut. Sätt den på huvet så jag slipper se den värsta helikopterplattan på den här sidan solsystemet!!!

Kaj
Om du ger tillbaks vår kära vän, då bussar vi icke snuten på dig sen.

Brillor till Black Jack
När Shyla har färgen av en grön oliv, du genast fruktar att du fått HIV. Sorgligt nog så har du fel, men med dessa blir åtminstone teven hel.

GGG-mannen
Hemma går det ej att smeka pitt, frugan skriker som ett jävla fitt. Till butiken du då flyr med hast, för att lätta på en last. I slowmotion ska det va, men ingen billigt skit ifrån USA.

Runkisar i allmänhet
DÖ FÖR I HELVETE!!!

/ Catcher

2 kommentarer:

  1. "Dö för i helvete!!!"

    Bästa rimmet i år. :)

    Nästan lika bra som:

    -"Tyvärr är filmerna lite sena.."
    -"Nu måste du dö."

    SvaraRadera
  2. Haha, Trimax-rimmet!!!

    SvaraRadera