Sidor

tisdag 8 december 2009

Fapp, fapp, strålande fapp


Igår låste ytterligare en nabb in sig i en av våra kabiner. Ack så roligt jag hade när jag skulle hjälpa den desperata herren ut ur hans fängelsehåla. Men nu över till det viktiga.

Vad behöver man på julen förutom skinka, glögg och en gran?

Musik, såklart! Därför tänkte vi rekommendera de bästa låtarna att fappa in julen till. Och du behöver inte leta länge då alla finns på samma skiva. Klassiker som ”Jag sög Tomten suga pappa”, ”Staffan var en stjärtgosse” och ”Tomtekuk i kväll” är givna för den rätta runkisstämningen framför din nyklädda gran. Skivan med alla dessa godbitar är givetvis Onkel Kånkels episka julalbum ”Gammeldags Jul”. Så värm lite glögg, tände en brasa och njut av den multigaste låten av dem alla, ”Jag firar julen i Polen”.

Betyg: 5 Bajsgren av 5 möjliga.

/ Catcher

2 kommentarer:

  1. Fapbladet nöjeskrönikör ger denna multiga julskiva fem megasnasar av fem.

    SvaraRadera
  2. Min fru var inte lika road som jag själv... konstigt!?

    SvaraRadera