Sidor

fredag 26 februari 2010

Fucking Finland

Idag fick jag skäll av en finne. Han hade svarat nej då jag frågade om det inte var något mer han hade hängt in i vår garderob. Jackan och vantarna var allt, det var han säker på. Ett bra tag senare står han framför mig igen och skäller som en bitter hund (med sjukligt löjlig brytning). Han tycket att det är mitt fel att han glömde sin stora resväska. Nabb!

På tal om osmakligheter (Smörbönans macka) så luktade det bajs i butiken igår. Lagom mycket för att man skulle känna det men inte så mycket att man svimmade. Jag och Willem Dafoe försökte med hjälp av våra näsor att lokalisera vart doften kom ifrån. Det gick inteför det stank skit i hela butiken. Vi bad då Smörbönan om hjälp att få bort lukten (städa med andra ord) men han var på sitt bästa humör och vi fick våra fiskar varma. Så där satt vi, Willem och jag, med tårar i ögonen och försökte jobba i en enda stor rumpdoftsorgie. Det var för jävligt.

/ Catcher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar