Sidor

fredag 12 februari 2010

10 snabba med PB.

Eftersom vi får in så vansinnigt mycket frågor och beundrarbrev till redaktionen tänkte vi nu svara på en del av dem.

Allvarligt, finns ni på riktigt och händer allt som ni skriver?
Sorgligt nog måste vi svara ja på båda frågorna.

Vem av er är snyggast?
Alla är snygga. Dock är Catcher den enda som föddes så, de andra har opererat sig.

Får jag en autograf om jag hittar er?
Du hittar oss inte.

Kan ni rekommendera någon sjyst p-våffla?
Antingen “Oil Overload 3” eller “Scouts Honor”. Välj själv.

Går det att se de här filmerna i den ordningen?
Nej.

Kan vi fixa horor till mig?
Vårt världsomspännade nät av hallickar och bordeller står redo att användas men bara om du är v.i.p.

Varför gillar ni inte handskrivna lappar?
Vem vill ha en lapp som en runkis stått och kladdat på med darrig hand? Ingen, är svaret.Denna hand är med största sannolikhet även samma hand som han fappar med. Usch!

Måste man bete sig som en idiot om man hälsar på hos er?
Helst inte, men för att smälta in bland de andra runkisarna så är ett lätt efterblivet beteende önskvärt. Gärna tillsammans med fula eller otvättade kläder. Att inte duscha är plus i kanten.

Vet inte om det finns så mycket kärlek hos er men jag vill ändå veta vem som är mest kärlekskrank i butiken?
Blängsyltan. Han sörjer fortfarande Pitchers bortgång ur sortimentet. Med ledsna hundögon vandrar han omkring i butiken likt en förvirrad flundra som inte hittar hem. Månklara nätter kan han ses vid kabin 17, där han med hjärtskärande sång förtäljer historien om sitt brustna hjärta.

Jag har bara 50 kronor, vad får jag för det?
Ett blåsjobb av Leila K.

/ Catcher

2 kommentarer: