Sidor

lördag 6 februari 2010

En dag i mitt liv.

Hej dagboken!

Sjukhus-mannen här, jag tänkte nu berätta om en vanlig dag i mitt liv. Som vanligt vaknar jag vid halv 9 (lite sent i runkiskretsar men vad kan jag göra, jag gillar att sova länge). Jag strosar runt i min lägenhet iförd endast kalsonger. Fönstret i köket har jag öppnat, då en konstig odör alltid tycks finnas i min lägenhet. Jag tror att det är mitt marsvin, Steve The Great, som luktar men jag är inte helt hundra. Det kan lika gärna vara grannen. Han är utländsk.

Efter frukosten skrapar jag bort den värsta smutsen under armarna med en gammal tandborste, klär på mig och borstar av min favoritkeps. Jag ska snabbt ner till Konsum och inhandla ett nytt paket Gorbys piroger. Mitt favoritkäk. Sköljs ner med en mun vatten. Steve gillar också piroger. Efter det ska jag till himmelriket. Du vet vart dagboken. Ja, just det, Porrbutiken! Mitt älsklingsställe på helaste jorden. Där får man vara ifred och titta på vackra kvinnor som får smaka kuk. He he, jag sa kuk! :D

Hej igen dagboken. Nu är jag hemma igen. Två piroger ligger i micron och jag har även köpt mig ett sexpack. Det var en bra dag i Porrbutiken idag så jag ville fira lite. Hela sex filmer hann jag med att se innan det var dags att gå hem. Väldigt många snygga babes har mina ögon vilat på idag. Hoppas någon av dem kommer hit på semester. Då ska jag råka förföra henne och sedan gifter vi oss. Eller har massor med het sex, det räcker gott för mig.

En sak som jag inte gillar är personalen. De är så jävla dryga. Står där bakom disken och tror att de äger hela världen. Någon hjälp får man ju aldrig. Jag brukar kunna stå alldeles knäpptyst framför dem i flera minuter innan de frågar vad jag vill. KOLLA PÅ TJEJER SOM BIR KÖRDA I RÖVEN SÅ KLART! Jävla stolpskott alltså! Fattar inte hur chefen på stället tänker när han anställer sådana idioter. Det är inte bara mig de behandlar illa. Alla som springer runt brukar de också säga åt hela tiden. Vad då, har man inte rätt att springa runt i butiken i timmar utan att någon ful skitunge ska komma och tala om för en att det är störande!?! Jag bara undrar, det är fan ett fritt land! Jag tycker att det är riktigt låg kvalitet på de som jobbar där alltså. Ibland får jag även för mig att de låtsas att jag luktar illa. De brukar fejka att de mår dåligt och rynkar på näsorna när jag är i närheten. Idioter! Skulle jag lukta illa?! Det behövs en grym jävla odör för att penetrera den doft som redan finns där. Det luktar alltid pung, bajs och gammal sperma där. Och de tror på allvar att jag ska gå på att jag luktar ännu värre! Vilka DÅRAR!!!

Nä, nu tänker jag inte mer på dem. Imorgon ska jag tillbaka, det har nog kommit några nya filmer då. Men först ska jag sova. God natt, dagboken, vi ses imorgon!

Klart slut, varulvs-sprut! / Sjukhus-mannen

2 kommentarer:

  1. vad snackar du om du pratar bara om kuk?har annan att prata om?för låt mig

    SvaraRadera