Sidor

lördag 30 maj 2009

Minnenas boulevard – Catcher Begins


Då jag läste Pitchers inlägg om den sköna fröken Young, fällde jag en tår och började tänka på min egen vandring längs porrens exotiska boulevard. Många har stoppen varit och när jag ser tillbaka på mitt liv av högst tvivelaktiga beslut så kan jag bara konstatera att jag överlevde med sinnet i behåll.

Liten till växten och med ett burr på skallen som skulle gjort Michael Jackson avundsjuk, fann jag mig själv en dag intresserad av det andra könet. Konstigt, dagen innan hade tjejer varit värre än döden, de var dåliga på fotboll och gillade hästar. Mesigt värre. Åren gick och i takt med att håret på pungen växte närdes också en dröm. Drömmen om fap-material. Alla visste att det fanns, vi hade en kille i klassen som kände en som hade en brorsa som visste vart man kunde få tag på en tidning o.s.v. Men vi ville ju ha något själva, en egen tidning och inte en begagnad sådan med spermafläckar på sidorna. Om man var så kräsen fanns det två alternativ, antingen köpte eller snodde man en i någon affär. Grabbgänget jag brukade hänga med var lagom mesiga och hade inga kriminella intentioner så att köpa en tidning var enda alternativet för oss. Efter att alla sparat sin veckopeng hade vi fått ihop 60 kronor och efter noggrant övervägande hade vi bestämt oss för vilken affär det skulle bli.

Klocka var sex på kvällen när jag såg Johan komma på sin cykel. De andra kom strax efter och spänningen låg i luften. Vi hade hittat en affär en bit ifrån Johans landställe och dit begav vi oss nu, fem kåta pojkar med porr i blick. Det var sommarlov, himlen blå och vi hade alla fixat så att vi inte behövde vara hemma förens klockan tio. Fyra timmar hade vi på oss, det skulle räcka gott och väl, vi hade sagt att vi skulle cykla till Johans land och spela fotboll. Plötsligt ser vi affären och genast påpekar Olle det uppenbara problemet, det är folk där inne. Vi tillämpade det vanligaste tricket då underåriga pojkar ska inhandla nakenlektyr, man väntar ut alla i affären. Det vi inte hade planerat var att det skulle komma nya kunder hela tiden.

Krister säger att klockan är nio. Vi är nu lätt panikslagna, det är folk hela tiden och om tjugo minuter måste vi åka för att hinna hem till tio. Lottningen om vem som ska in i affären är avgjord och Johan fick äran. Han ser blek och svettig ut, försöker koncentrera sig på den kommande uppgiften. Olle rycker i mitt styre, det är bara en kvinna i affären och hon betalar. Alla stirrar vi mot ingången och efter någon minut lämnar hon affären. Det är nu det gäller, vår enda chans till studerande av kvinnokroppen i erotiska positioner. Vi skickar iväg Johan som protesterar vilt. Han snubblar sig mot affären, får upp dörren och går in. Vi ser hur han river ner första bästa tidning från hyllan, men det spelar ingen roll, bara det är porr så blir vi glada. Nu är han framme vid kassan och vi kan knappt hålla vår glädje tillbaka, dunkar varandra i ryggen, tjoar och skrattar. Dörren öppnas och vår nu helgonförklarade kamrat kommer gående emot oss. Firandet avtar då vi med en blick ser att allt inte står rätt till. Tusen tankar far genom våra unga huvuden och när Johan väl är framme bekräftar han det vi alla har fruktat, att han fick inte köpa tidningen. Kassören sa att han var för ung. Där står vi med våra cyklar och 60 ihop sparade kronor, fem nyfikna pojkar med en krossad fap-dröm. Besvikna cyklar vi hem under tystnad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar