Sidor

lördag 30 maj 2009

Skitfin.


Jag var på toaletten häromdagen då jag plötsligt drabbades av ett problem. Missförstå mig inte nu, jag går på toaletten ofta och byter ett ord eller två med Den Vita Porslinsguden, men det är bara ibland som detta lilla bekymmer uppstår.

Låt mig förklara. Kvinns är som vi alla vet guds gåva till oss karlar och de flesta är behagliga att vila ögonen på (inte Susan Boyle, hon är ett satans mähä). Toaletten är Guds andra gåva till oss och båda dessa saker är bra att ha. Vad händer då om man kombinerar dem? Jo då uppstår det i mitt tycke ett litet problem. Jag gillar inte scat-porr.

Att sitta och titta på vackra damer i olika tidningar samtidigt som man klämmer ut en kola-drake av oanade proportioner känns minst sagt olustigt. Damen i fråga är fap-material och det som landar i toan är inte det. Jag skulle vilja mysa med henne, inte göra framåtvolt och ge henne en dirty sanchez. Bajs och sex hör inte ihop. Jag undviker alltså sådant men då en fin affisch åkte upp på toalettdörren på jobbet blev allt lite jobbigare. Hur skulle jag lyckas lösa det här?

Jag satte upp en bild på Susan Boyle under affischen och nu kan jag megga ifred då hennes fula nuna får vem som helst att vilja skita som en tok.

Är det någon mer som tänkt på det här eller är det bara jag?

/ Catcher

1 kommentar:

  1. Aaa, ja vet inte lille Catch. En redig packe med magasin på dasset har aldrig gjort någon något ont.

    SvaraRadera