Sidor

fredag 27 augusti 2010

Smör Wars: Episode V – The empire fapp back

Lördag. Två saker händer.

1.    Björngayen kommer förbi. Han beter sig, som vanligt, som om han kan mitt jobb bättre än jag själv. Jag får kväljningar då det luktar som om en älg har tagit en dump i hans mun. Fi fan!

2.    Två döva och stumma killar kommer in och vill köpa glidmedel. Det som den ena killen pekar på har passerat bäst före-datum. Jag vägrar sälja det men erbjuder dem ett annat (som också är speciellt för vilda rövknull-stunder). Det är nästan 100 spänn billigare. Killen väljer då att ställa till med en storslagen scen. Han vägrar ta något annat glidmedel än det som är gammalt.  Alternativt ska han ha en leksak för 500 spänn gratis istället. Jag förklarar att det kommer inte att hända. Det billigare (och bättre) glidmedlet är det som gäller eller så kan han gå och leta i någon annan butik. Killen vill inte höra på mitt nekande utan gläfser (ni vet så där som folk som inte kan prata gör) och ser arg ut. Stampar i marken, ger mig önda blickar och gestikulerar vilt. Detta pågår i tjugo minuter och under hela tiden står hans kompis och skäms ögonen ur sig. Det här lät ju inte så roligt men låt mig då berätta att eftersom han inte kunde prata eller höra så skrev han arga lappar till mig. Jag må vara en okänslig jävel men vad fan, hur fucking retarded får man bli?! Trodde han på allvar att jag skulle bry mig? Grand finale var när han hotade med att ringa till myndigheterna och anmäla mig. Jag fick verkligen lägga band på mig själv för att inte upplysa honom om hur dumt det lät. DU KAN JU FÖR FAN VARKEN PRATA ELLER LYSSNA! Ditt dumma jävla fån! Åk hem till Köping med dig, ditt Tibetanska grott-mongo!!!

/ Catcher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar