Sidor

lördag 28 februari 2009

OMG! CC FFS!! ??LVL RUNKIS!! RUN LOL!!111!!


Löning.


Tokigt hela veckan med andra ord. En massa härliga kunder var inne igår, bl.a killen som betalde och gick. Ropade tillbaka fanskapet och gav han filmen som han hade hyrt.


Folk hetsade som vanligt i kabinerna, slängde sig på telefonen så fort de var in i hytten.

- Vad är min porr, jag sitter ju för fan med kallingarna vid fotknölarna! Skynda skynda nu är det bråttom!! ARARRGGGGHRHHHHH!!!! Jag är klar nu...

Ungefär här någonstans funderar man allvarligt på att skära öronen av sig i självförsvar.


En annan snubbe fick förmodligen sitt livs orgasm igår. Mitt i all stess hör man plötsligt hur någon skriker flera gånger. Vi i kassan stannar upp och tittar frågande på varandra. Jag och McKvack gick livrädda ut bland kabinerna och letade efter källan till ljudet. Det var tyst som i graven. Inte ett knäpp. Som alltid när det händer något så drabbas alla av bio-sjukan, ni vet när man helt enkelt förlorar talförmågan.


Efter detta lilla äventyr fortsatte dagen med mer hets, galenskap och gratisknullare som bryskt togs om hand av vår kära MacGyver som blev surare för varje nabb som han fick slänga ut.


Det fortsätter förmodligen idag. Jag menar vi har ju redan spenderat tid med ett portat stolpskott samt två tidiga biobesökare som inte förstod varför de inte fick gå in på bion, fast jag sa att den var stängd för städning. Det börjar bra här i Porrbutiken - din sats i plytet.


/Catcher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar