Sidor

lördag 28 februari 2009

Lördag. 21.17.:..:::::.....:....


Goder afton både herre och fru!
Ska försöka skriva lite medans runkisarna förbereder en ny attack. Denna lördag har varit annat än lugn.
Redan i morse när jag satt hemma och smekte iväg ha-do-kens och whoppade ass on-line så vart mina kära kolleger hotade till livet av en yxbeväpnad knarkare.
Idioten i fråga är en allmän börda för samhället, tjuv, bluffmakare och sedan är han ju ful som satan, en undead rouge är vacker jämfört med denna man. Det hela började när psykbrytet somnade i ett runkbås med dörren öppen och lyckades bli bestulen på sina pissiga ägodelar. Kort därefter älgar mongot fram till Catch och Schlappus, varpå han vräker ur sig allehanda beskyllningar om att någon av dem skulle ha snott hans sketna "gear".
Efter diverse hot och svordomar är nu denna pissluffare portad på livstid. Oh happy days!
Jag gick nästan och väntade på något klavertramp.
Aja, kanske Catch kommer skriva mer om detta då han var där det hände, mitt i smeten så att säga.
Jag och Larusso har för övrigt haft det jäktigt med att fixa rearullar och försöka hantera det extra udda utbudet på kunder denna underbara lördagsafton.
Jo, höll på att glömma... Vi har en karl här som verkar satsa på något slags rekord, han har suttit och kollat på film i en si så där, 17 timmar nu. Han blir bara mer berusad för varje gång han väljer en ny våffla dessutom.
Tror ett ord med fyra bokstäver skulle beskriva denna homosapien mer än nog.
Puss på dig SM!
/Pitcher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar