Sidor

söndag 2 augusti 2009

Snitchen i Hollywood


Jag uppstämma vill min lyra,
fast det blott är en gitarr,
och berätta om en runkis,
som på skallen saknar barr.
Han gick ut i kabinområdet,
och lyste med sitt lamphelvete och lekte fucking jävla snuten i Hollywood!

Ja go vänner, det är dags att jag fyller era hjärnor med ännu mer onödig sörja från vår kära butik. I dag ska vi tala om Hall of Fame:aren, Snitchen (i hollywood).

Det är ett sorgligt stycke som ser ut att vara runt 40. Han äger en sjuhelvetes helikopterplatta så personligen gissar jag på någonstans mellan 50 och 300. Personen i fråga brukar gå ronder ute bland kabinerna och håller koll på folk. När han upptäcker något som inte står rätt till, springer han fort som bara den på sina krumma ben och berättar det för oss i kassan. Vi bryr oss inte om det för vi aldrig har bett honom om att leka polis i vår butik men när han ibland går runt och lyser på folk med sin medhavda ficklampa, då börjar man ju undra om han verkligen har alla hästar i hagen. Snål det är han däremot, eftersom han själv aldrig betalar utan bara cruisar som en tok. Nämnde jag att han är inne nästan varje dag också. Personen är dock farligt nära en portning, så vi väntar alla med spänning på minsta lilla felsteg. Då är det nämligen game over, herr Snitch. Då får du tjalla i finkan och vi vet ju alla hur det går med typer som honom där.

Nä, när runkisarna börjar backstabba varandra då har världen gått ur led. Hujeda mig!

/ Catcher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar