Sidor

torsdag 2 juli 2009

Le försiktigt och spela dum.


Veckan lider mot sitt slut men låt mig underhålla er med vad vi roade oss med i söndags. Vi och vi, förresten, Lager-mannen och hans släkt var det som roade sig. På min bekostnad.

Jag gjorde mig ju rolig över att Lager-mannens kusin varit inne i butiken på lördagen. Hämnden kom mindre än 24 timmar senare för på söndagen kom Lager-mannen själv och jag fick springa runt på alla jävla lager vi har. Jag hann knappt pusta ut innan han skickade fram en bekant, som naturligtvis också skulle ha filmer från alla olika lager. Nu var jag svettig, trött och bitter men tröstade mig med att skratta åt idioten som stod bredvid kassan och var iför 2 kepsar. ”Satans nabb”, tänkte jag men insåg sedan att det var Lager-mannens kusin från Stor Britannien. Ett diskret ”FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU…” och sedan var det bara att älga iväg till närmsta lager.

Efter denna terror vilade jag upp mig en stund och tog sedan tag i nästa projekt. Det är nämligen varmt som satan i butiken och jag tänkte att jag skulle rengöra en av fläktarna som vi har i kassan, den stod bara och sprutade runt damm. När jag väl var klar fick vi lite renare luft i kassan men en hemsk tanke slog mig. Tänk om jag håller på att bli som Smörbönan. Hujeda mig!

- Hur var det här då, herr Mexikan?
- Mmmhu!
- Det vet väll att det är förbjudet med djävulstrance!?
- FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU…

/ Catcher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar