Sidor

torsdag 29 januari 2009

Runkis på hett plåt tak


Eder blonda riddare är tillbaka med renrakad bringa, redo att svinga sin skarpslipade klinga.


I hemmets lugna vrå, KG får sin köttpåk att stå. På marsch för lite arsch, till butiken han gå.
Väl där i sin lyckorus affär, en episk två-hands runk han förtär. Pa-pa-pokerface!


Med en odör som stör och med laddad pluska bland de italienska hyllorna Fridolf luska. Yippie-hey sicken tjej! Host-host han stöter ut, allt detta för att maskera ett njutningens tjut.


Med bryska steg och kladdig kalsong, Kapten SS kliver in i våran salong. Mummel mummel, jag är en superslut drummel.


-Klart i två, viskar Sir Väs efter sin högerhands vänliga fadäs. Va fasen har han ticks?! - Nej, nej, ge honom en Wicks.


- Jag är känd, jag har blivit påspänd, töjd, plöjd... så uti aset böjd! - Låtom mig in och jag skall bli din, för evigt, för alltid, du är min lubrifist och jag, jag är din sunkist!


En dag, en natt, inte en man som inte vill spela din röjf ett spratt. Dagar kommer och går, stakar slaknar och står, satser stelnar på uppblåsbara får...

Mitt kön och skrotum jag vill tömma, så vem är egentligen jag att döma. Säg mig broder, har du gett honom foder, din vän, din vapendragare, mat till besten som alltid är redo för festen?


I detta bås en god främling* förgås, plug i rumpen och ett järngrepp på pumpen. om det är någon tröst, ta den här och torka ditt bröst...


Spela inte chockad, erkänn att du känner dig lockad, du visste att detta inte var ett fik...

Det är ju en motherfucking porrbutik XD


*Främlingen är ett runkknep, där du sitter på handen tills den domnar bort för att sedan slita av en vild en. Mastrubera med andra ord.



/Pitcher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar