Sidor

lördag 17 januari 2009

Full sprut i luren! - En riktigt knasig telefonsex-komedi

Hej dagboken!

Catcher här. Ny dag, nya sorger. Inte alls lika jobbigt att komma upp imorse som det brukar vara. Det ringed just dagens första orpon. Snubben satt och beställde från vår hemsida och undrade vad det fanns för betalningsalternativ.... ehhhh.. det märker du om ungefär 3 millisekunder när du ska betala orden. Jösses, vad kommer han ifrån, Puckoslovakien eller?!

Jag suckade och drog en stilla runk.. inte! Runkisarna har droppat in sedan 8 (morgonstånd har guld i mun) och Schlappus fixar med lagerfilmer och jag har rea:t lite bland mina hyllor, WCP. Jag gillar verkligen WCP, det är ett bra bolag. Synd att de har så mycket vita kvinnor med små rumpor i alla sina filmer. Stora svarta häckar som får Kinesiska-muren att mullra i avund är min melodi. Det är även WCP-mannens melodi. Låt mig introducera honom. En jobbig jävel som på ett eller annat sätt alltid försöker mygla med både det ena och det andra, typ vill inte betala förseningen på 20 kr men köper glatt film för 300 kr. Detta är dock vanligt betenede här i porr-gruvan. Och fanskapet förstör alltid mina hyllor, filmerna är i fel ordning, fodralen upp och ner och allt ser ut som skit. Jag blir så ledsen i själen ibland...

Jepp jepp, dags att jobba lite mer. Pitcher och en annan snubbe, som vi ej har något namn på, kommer vid 2 och då måste jag springa till pizzerian brevid och käka min behövliga lunch. "Det är alltid svårt att kränga snusk på tom mage", som Napoleon en gång sade.

/ Catcher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar