Sidor

torsdag 22 januari 2009

Kalle och lakritspipe fabriken





*Piiiiiiiiippipip, Piiiiiiiiippipip, Piiiiiiiiippipip!





Just när man har som mest kunder ringer det. Med en ljudlig suck svarar man.
-_______Hallå.
-Har re' kommi' nåe'?
-Njae, tror inte det, kan ju kika (fast jag vet med 100% att det inte "kommi nåe'").
-..............
-Nej tyvärr


Innan detta samtal blir allt för mystiskt ska jag berätta att den som ringer är den så kallade "Lakritspipe-mannen", karlen som är hopplöst förälskad i Mr Shane Diesel (poserar här ovan btw) och somliga andra svarta jättepenisar, men prion ligger som sagt på Shane.
Men vem är då denna mytomspunna Shane Diesel? Jo denna man skolade sig för att bli lärare samt att han jobbade som personlig tränare tills han sadlade om till porrhingst och vem skulle inte bli det om man hade hans mentala köttfärslimpa lokerad i grenområdet?!
Hur förklaras då denna passion för dessa choklad-lans utrustade riddare som vår käre Lakritspipe man upplever?
Han påstår ju naturligtvis att det är frugan hans som hetsar, Catcher säger att han måste vara gay och jag vet inte riktigt vad jag ska säga när han säger att han har två hockeytrunkar med porrfilmer hemma. Vad tror ni om detta hopplösa fall mina damer och herrar?
Jag kan tycka att det ser mäktigt ut när en stor stygg mörk broder spänner på en vit liten oskyldig tös, men i detta fall är det efterfrågan på just Diesel Diesel DIESEL!
Vi har inte blivit klokare av detta men vi har kommit fram till en sak, "bättre en lakritspipa i din hand än en som sätter din röv i brand".
/Pitcher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar