Sidor

måndag 19 april 2010

STÖLD!

Nä, nu går skam på torra land! Vi har blitt rånade!!!  Av en jävla knarkarsvin! Det var inatt, när jag som vanligt jobbade arslet av mig, såg att en papperskorg fattades. Det är en sådan där designad papperskorg som gick lös på nästa 3000 riksdaler. 3000!!!! Jag trodde först att det var någon av idioterna som jobbar i kassan som hade gömt den. De har jävligt dålig humor de små slapptaskarna. Men sedan när nattpittarna hade gått hem så tvingade jag äcklet Gringo och fitt-Schalppus att kolla kamerorna. Tror ni inte att vi ser ett jävla invandrar kuk jävel som bär iväg på min papperskorg! HORBARNS FITT JOCKAR! POSLKA HELVETES LUDER RÖVAR! Jag har fan inte kört lastbil i fyrtio år för att bli bestulen av Piss-Eriks bajsiga brorsa! Jag hatar alla nu och inte bara de inkompetenta kassa-cpna eller de snedknullade ”städ-kollegorna” jag måste dras med hela dagarna. FY JÄVULEN VAD JAG ÄR ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HOOOOORAAAAAAAAA!!!!!!

/ Smörbönan

3 kommentarer:

  1. Tänk på hjärtat, lille vän.

    SvaraRadera
  2. Dags för en höno och lite Smallville kanske?

    SvaraRadera
  3. Lugna ner dig din rasist.

    SvaraRadera