Sidor

lördag 3 april 2010

Påskafton..

Strålande väder och så jobbar man i en jävla grotta... (suck)   ..inte så farligt för de finns inga kunder och dom enda som kommer e mest efterblivna.  Runt 14.30 kom två män och frågade om det  fanns nå folk nere i bion me ett varsitt stort leende. jag börjar undra va faan e me dom här två noobarna, de e ju för fan superväder och dom vill ner frivilligt!!!  jag svarar de finns några par..  men i själva verket ca 4-5 pers(hehe)

hahaha!!  just nu när jag sitter å skriver så kom två män me lite invandrar bakrund som undrade om vi har film där djur e med och  ke-nullar jag sa NEJ.  Nån minut senare ville de se ToiletMan tillsammans i en kabin,  Larusso sa NEJ men då sa den ena  han e min bror  som om det vore ok, än en gång NEJ.  Dom gav sig slut.
Jag å Larusso fick oss ett gott skratt från d hela iallafall för dom såg ut att komma från Jeff Dunham väska och e säkert bästa vän me Achmed.

/ Gringo

1 kommentar: