Sidor

måndag 19 april 2010

300

Ni vet ju vart vi tänker käka middag någonstans* så jag besparar er den informationen. Men däremot tänkte jag ta inlägg nummer 300 åt mig själv och samtidigt passa på att tacka alla er som faktiskt läser den här skiten. Om det nu är någon mer än oss anställda…?

Toto sjunger om att det regnar i Afrika och själv tänkte jag gå och lägga mig snart. ”Det är en arbetsdag imorgon också”, som Smörbönan brukar säga. Nä, det brukar han nog inte. Jag kan med största säkerhet garantera att han aldrig har sagt det.

Nåväl, mer än ett år och snart över 300 inlägg. Det är ganska imponerande med tanke på att vi alla borde sitta på Arkham vid det här laget. Geezer var inne idag och stapplade runt i butiken i jakt på lite snopp att sätta tänderna i. Igår slängde vi ut ett mongo. Stinkovitch Lite har tappat sin keps och dolde tydligen en frisyr a la Hulk Hogan därunder. Björn Gayen är lika slut som vanligt. Fridolf har fortfarande något i halsen. Dreamgirls Mannen vill som alltid se ”de här filmerna i den ordningen”.  Sir Väs håller humöret uppe, Pettson har tvättat skägget och Blängsyltan ylar fortfarande efter Pitcher. Allt är precis som vanligt. Tyvärr gäller det även Tarantino men nu stinker han mer och mer för varje gång han kommer in. Det är som katten. Inte målvakten.

/ Catcher

* = In hell, faggots!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar