Sidor

måndag 11 januari 2010

Minnenas boulevard - The Catcher Identity


Så kom det sig då att herren talade till världens folk.

- Ni skola icke lida mer. Ehuru nakenlektyren skola beskådas af alla jordens folk. Ni kommer alla att äga hur mycket tidningar som helst. I dessa skola ni bläddra och fappa till lenderna era är utslitna och blå.

Och alla jublade ty herrens ord var lag och han var så god. En skeptiker tog dock till orda för att bringa klarhet i detta syndernas fördärv.

- Oh, store Gud, ehuru dig fråga, viljan din vara att alla skola fappa och smeka könsläder helt gratis?

Gud tittade ut över församlingen och tog sedan till orda. Alla lyssnade för hans stämma var myndig och befallande.

- Ja, ni skola alla blifva runkisar på heltid och det är… vänta lite… vem fan bjöd in den där vederstyggliga djävulen?!
- Herre han är icke med oss, givf oss porren nu!
- Okej då, hör mig människobarn, ni skola alla komma till paradiset och få ägna eder åt het sex i återstoden af era livf. Alla utom den feta mexikanen där borta.
- FFFUUUUUUUUUUUUUUU…

En vanlig dag i början sommarlovet. Den lilla pressbyråkiosken ligger öde. Endast killen i kassan finns där inne. Jag morskar till mig. Nu jävlar ska här köpas porr. En snabb blick för att kolla läget en sista gång. Det är fritt fram.

Jag tar mig fort in i kiosken och rycker åt mig den första tidningen som jag får syn på. Springer nästan fram till kassan och är nu bara ett par sekunder ifrån fappens förlovade land. Det sätter dock killen bakom kassan brutalt stopp för genom att fråga om jag är över 18. Efter att jag svarat ja på frågan och han skrattat år mig går jag hem. Med sorg i själen och ilska i kroppen återvänder jag till mitt pojkrum och får fördomsfulla blickar av Jennifer Brown affischen på väggen. Hon ser allt.

/ Catcher

2 kommentarer:

  1. Rofl, bravo! Vi brukade sno tidningar från han som delade ut tidningar till prenumeranter. Hoppa upp på flaket och snaga en bunt för att sedan besviket splitta på den i ett närbeläget trapphus. 1 hygglig fap-tidning och resten cigarrtidningar och bilmagasin. Det var värt "the stretch".

    SvaraRadera
  2. låter mycket bättre än mina tafatta försök. XD

    SvaraRadera