Sidor

onsdag 22 december 2010

En natt med gänget 3

Fy fan! Jag är så jävla ledsen. De där tjejerna var värsta bitches. Subbor och surfittor. Jag och Lakritspipemannen gick till deras bord för att snacka. I början gick det bra. Vi bjöd på drinkar och allt. Plötsligt började tjejen som Lakritspipemannen snacka med att blir värsta sur. Hon hette Janna och sa att han skulle passa sig jävligt noga. Lakritspipemannen sa hon va hora. Det var hon ju! Ville inte ens  blåsa av han. Då hon sa hon var transa som tar fan 500 i bänkpress. Jag försökte lunga ner de två men det var försent. Hon slängde upp Lakritspipemannen på bordet och straffknullade han. Jag var helt chockad. Bara sådär liksom! Det var fan min polare hon spräckte med ett juck. Ett! WTF liksom! Lakritsapipemannen måste också varit chockad för han sa hela tiden att han gillade det. Det blir nog så när man blir överfallen. Fan alltså. Och min otur var att den tjejen jag gillade slängde en öl på mig och att JAG var äcklig. Va fan! Jag hade knappt börjat förföra henne. Sen vred hon om kuken på mig och sa att jag skulle gå hem och dö. Skit alltså! Nu är jag hemma. Sitter i min soffa med en påse is på ballen. Och den där jävla KG sen, han fick ju napp. En morsa till nån ful snubbe. Det är så fittans orätvist. FAAAAAAAAAAAAN! Det blir ner till butiken imorgon igen då…

/ GGG-mannen

1 kommentar:

  1. Vi vill inte ha dig i våran fina lilla butik! Håll humöret uppe, du kommer få napp snart.. NOT!!!1

    SvaraRadera