Sidor

tisdag 21 december 2010

21 frågor (inför julafton)

Nu när självaste julafton står för dörren passade vi på att samtala lite med kunderna i butiken. Vår flygande reporter Catcher lyckades hejda Lilla Fridolf mitt i ett harkel och ställde ett par väl valda frågor.

1. När gick du upp idag?
Klockan 04:45 som vanligt.
2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter.
3. Senaste filmen du såg?
Lucy’s backdoor 9.
4. Vad åt du till frukost?
En skål med fil.
5. Vad är ditt andra namn?
Giovanni.
6. Vilken är din favorit-CD för en fappsession?
Sarah Dawn-Finer sjunger vackert på sin "Winterland".
7. Drömbil?
Fullutrustad Volvo V50 T5.
8. Vilka är dina favoritkläder?
Mina glasögon.
9. Om du fick åka vart du ville på semester?
Porrbutiken.
10. Vilken är din favoritsport att se på?
VM i skinnflöjt.
11. Coca Cola eller Pepsi?
En kaffe.
12. Vad ville du bli när du var liten?
Rocco Siffredi.
13. Bästa barndomsminnet?
När pappa hostade på mig när jag fyllde nio.
14. Någonsin rullat in någon i toapapper?
Ja, GGG-mannen.
15. Senaste personen du delade en middag med?
Skeve Drakula. Han hade med sig en date men jag är ganska säker på att hon var uppblåsbar.
16. Vad lyssnar du till just nu?
Dj Bajsgren. Skön klubbmusik för en gammal skogsrave:are som jag.
17. Hur många tatueringar har du?
Trettio. Den senaste är ett stor rygg-piece som förställer interiören i kabin 10.
18. Vad jobbar du med?
Jag säljer hostmedicin.
19. Har du några djur?
Min kära vän, katten Lakrits.
20. Vad önskar du dig?
Kärlek.
21. Ringsignal på mobilen?
Hero med Enrique Iglesias.

/ Porrbutiken

1 kommentar: