Sidor

söndag 19 september 2010

Röst-dagen..

Jaaha...  Vem faan ska man rösta på?  Röd eller Blå...
Jag vet att mina vänner röstar helt fel, eftersom dom inte vet vad partierna står för. Men då säger en vän: tycker du om O.Palme?
- Ja han va en bra talare, men de e nya tider och den gubben e död.
- Ja men han va ju Sosse vilket man altid ska rösta om du e svartskalle.
Ehh... Va!?  dummaste jag hört på länge! Jag blev lack och sa:  Då blir de alliansen som får min röst eftersom jag e (typ) svensk.
Då blev han ännu surare och började predika och skälla ut mig. Som tur va så gick det in i ena örat och ut det andra (Skönt, njut nu av romen du har i handen)


Om man frågar nån av våra kunder om vad dom röstar på så blir det för personligt, men att han hyr hem ett antal rullar med kiss och bajs på e helt ok för mig att veta.

Jävla mamma-töjjare!!!

/Gringo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar