Sidor

tisdag 22 juni 2010

Räddningpatrullen

Idag klev min nya nemesis Mjäll Rommy (en ny bekantskap i butiken och på god väg att skriva in sig i Hall of Fame) in i affären. Han är en irriterande gubbe som inte har alla hästarna i hagen. Idag undrade han om det fanns någon som hade diabetes i lokalen. Jag ser ut som ett frågetecken och undrar vad han menar. Då lägger idioten upp en blodig spruta på disken. Han pekar på den och säger att den låg på golvet, alltså måste det var någon som lider av diabetes eller har någon annan allvarlig åkomma som har tappat den. Instinktivt tar jag tre steg bort från disken, stirrar förskräckt på honom och säger att han borde gå och tvätta händerna. Han petar lite mer på sprutan och går sedan iväg. Jag skyndar mig att linda in en penna i tio kilo papper, puttar ner sprutan på golvet, slänger pennan, torkar rent på hela disken och springer sedan själv och tvättar händerna. HUR I HELVETE TÄNKTE HAN!? JAG MÅSTE HA VARIT EN HÅRSMÅN FRÅN DÖDEN! Grattis till mig, nu har jag säkert både AIDS och pest! Yeah, knarksprutor FTW! SATANS FITTGUBBE! Tänk för fan lite innan du pillar på saker! Hujeda mig! HUJEDA MIG!

/ Catcher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar