Sidor

torsdag 17 juni 2010

Det var en gång en fail…

...och den failen hette Catcher. Idag lyckades jag nämligen med att lämna in inte bara breven vi skulle skicka utan även min tröja som jag hade lagt i samma back, på det lokala postkontoret. Detta kom jag på det efter att jag hade varit på Actic och ringde först till butiken och undrade om någon hade sett mint tröja. Gringo sa nej och då gick jag med stora skämmas-mössan på mig tillbaka till Posten och frågade. Damen i kassan skattade och plockade fram min kära ägodel. Pinsamt!

Jag undrar vad som hänt med Lesbiska-mannen. Han var Kung av Matt-äterskor och både hyrde och köpte ansenliga mängder jänta vs jänta filmer. Det måste ha varit minst ett år sedan jag såg han sist och believe me, in Porbutiken är det en fucking evighet. Fappade han ihjäl sig, skaffade han en fru eller var det den äckliga varbölden på hans huvud som sprack? Frågorna är många, svaren är få.

/ Catcher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar