Sidor

onsdag 9 juni 2010

FIFA WC 2010: Vem var det som tippa?

Då var jag klar med min tippning av hur det går i detta VM. Lancelot har bjudit upp till tävling och första pris är en idolbild på Smörbönan. De som än så länge är med i startfältet är undertecknad, Lancelot, Schwarzkopf, Schlappus och Gringo. Eventuellt även Sun Tzu om han hinner lämna in sitt förslag i tid. Deadline är just nu satt till innan avspark på fredag men den kan kommat att evetuellt ändras. Kolla med Lacelot om du är intresserad av att vara med.

Efter att noga har stirrat på vilka lag som är med så kom jag fram till att min egen lapp är fylld med drömmar och bristande kunskap om sporten. Jag måste också påpeka att jag inte kan mycket om fotboll utan istället har jag baserat mina val på de lag som jag känner igen samt några minnen från VM 94. Idiotiskt men ack så enkelt. Det kan gå vägen. Fast förmodligen gör det inte det...

/ Catcher

2 kommentarer:

  1. England - Spanien i final kom ihåg att jag har sagt det. Nu finns det skriftligt här också ;) /Schlappus

    SvaraRadera
  2. Holland - Italien blir det.

    SvaraRadera