Sidor

fredag 2 juli 2010

Angenäma pinglor.

En man kom in igår. Han var alldeles till sig av glädje. Aldrig hade han skådat sådana sköna damer. Jag tyckte att gubben var charmig då han redogjorde för hur vansinnigt snygga tjejerna hade varit. Det hade tydligen inte gått att ta blicken från dem. Han undrade vart de fanns sådan flickor att få tag på.

Eftersom jag var övertygad om att han hade hyrt en lam mes-porr-för-par-rulle från typ Hustler, Digital Playground eller Wicked Pictures, beklagade jag faktumet att sådana donnor var från himlen sända och inget för oss vanligt dödliga. Han såg ledsen ut men bad att få köpa filmen ändå, ty jäntorna i denna makalöst braiga film var ju det bästa han hade sett.  Jag förväntade mig att Jesse Jane eller liknande flicka skulle pryda omslaget. Det gjorde hon inte. Det var två flickor på omslaget. De bajsade varandra i plytet. Jag förbannade scatfilmens existens och kräktes diskret i min egen mun.

Jag och farbror har tydligen helt olika definitioner av vad som är trevligt.

/ Catcher

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar